lørdag 11. desember 2010

Hvilken bloggplatform?



Hei! Jeg klarer aldri å bestemme meg. Dere skjønner, jeg har en blogg på blogg.no nå. Men jeg liker virkelig ikke blogg.no lenger. Spesielt ikke alle kommentarene, ikke misforstå meg, jeg liker kommentarer, selvfølgelig, men ikke alle de unødvendige kommentarene, som for eksempel "Hei, fin blogg, besøke min?" eller "Hei, koslig med kommentar tilbake" osv. Det er så mye av det er ute, det er ikke til å unngå. Så jeg vil egentlig ha bloggen min her. Tenker kanskje at bloggen blir litt mer seriøs her, enn på blogg.no. Hm, men jeg vet ikke. Det er jo ikke så lett å få mange lesere her. Hva synes dere? Klikk her for å se den nåværende bloggen min. Følg min blogg med bloglovin

Follow patricia Follow patricia Follow patricia Follow patricia Follow patricia

Edit: Jeg har tatt valget. Jeg kommer til å blogge her. Garantert. Håper dere vil følge bloggen min videre, og gjerne også på bloglovin, bare trykk på en av de blå knappene her. Søte dere!

Etiketter:

7 Kommentarer:

Anonymous Vilde sa ...

Så fin blogg du har :-)

11. desember 2010 kl. 17:43  
Anonymous ida sa ...

kommer selvfølgelig til å følge deg her også :)

11. desember 2010 kl. 18:04  
Anonymous idamarie sa ...

Kommer til å følge deg uansett, men jeg anbefaler deg å bruke wordpress isteden, såå utrolgi mye bedre! :)

11. desember 2010 kl. 19:56  
Anonymous Esther sa ...

hey dear thanks so much for your comment! cant love it more :) hope you like my new post too :) BIG HUG! ♥ xxx

http://theglamorousmess.blogs

11. desember 2010 kl. 20:43  
Anonymous ida sa ...

sv; tusentusen takk :-)

ja, det skjer ikke så altfor ofte at jeg gjør det heller, men synes det er koselig å gi slike ting til besteforeldre :-) hihi

11. desember 2010 kl. 21:06  
Anonymous Linn Kleppa sa ...

Er ikke alltid like lett å bestemme seg for hvilken plattform man skal bruke, men bra at du klarte å bestemme deg. ;) Er nok ikke så veldig mye som skiller de ulike bloggplatformene fra hverandre. Fin blogg du har her i allefall. :)

Sv. Takker for kommentar på bloggen min!

12. desember 2010 kl. 13:38  
Anonymous Annki sa ...

Vett du allerede har valgt, men syns du ska blogga her eller på wordpress :) Blogg.no e så oppbrukt å kjedelig pluss at d allti e någe tull me d *Hihi*

Utroligt nydelige bilder de i d øverste innlegge =D Har du veldig lydige dyr eller e du bare sykt flinke te å ta bilder av dyr =P?

Sv; Takk for kommentar på bloggen min =)

13. desember 2010 kl. 11:09  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden