lørdag 15. januar 2011

All your love is a song.

Switchfoot - Your Love Is A Song


Halloen! Nå er klokken kvart over to, midt på natta'n. Ikke at jeg ikke får sove eller noe altså! Ehe. Såe, siden jeg bare sitter oppe, tenkte jeg at jeg kunne komme med en musikkanbefaling. So, here we go (Sangene er linket til sangene på spotify): Bandet jeg vil anbefale heter Switchfoot. De har blandt annet en sang i filmen he Chronicles Of Narnia: Prince Caspian. Det var der jeg hørte dem første gang! Da sang de This Is Home, som er en virkelig nydelig sang! Husker jeg satt og hørte på den om og om igjen før! Hi hi. Men den sangen jeg liker best av dem nå for tiden, må nok bli sangen Your Love Is A Song. Åe! Bare hør på den! Ellers kan jeg anbefale sangene Free og Meant To Live. De er kanskje en smule mer "rocka" eller hva jeg skal si, enn de to første jeg nevnte. Me like! Tihi. Bilder herfra og herfra.

Og bare sånn by the way: Dere har vel fått med dere at All Time Low kommer til Hovefestivalen?(!!) Jeg skal bare såå til Hove altså! Mitt favorittband etter Muse vettu! Smiiiil!

Like it? Hørt om dem før? Vi blogges

Etiketter:

1 Kommentarer:

Anonymous Anonymous sa ...

Har ikke hørt om dem før, skal sjekke de ut nå :-D

15. januar 2011 kl. 17:29  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden