mandag 13. desember 2010

They say that things just cannot grow beneath the winter snow..

Lillebroren min! Tatt i januar/ februar i år.


Hvilket er best?

Hei på dere! I dag er det mandag. Huff, synes at mandager er så slitsomme. Skole fra åtte til fire. Det er så lenge. Men det er deilig å komme hjem til deilig mat, for så å hvile/sove på sofaen et par timer. Ja da. I dag har jeg faktisk tatt bilder i studio for første gang..(!!) Ehe. Det var til et prosjekt vi har i PFO. "Strømstans", heter det. Vanskelig! "Hoved" studioet var opptatt hele dagen, så vi måtte bruke det lille studioet. Alle bildene ble egentlig litt fail. Ingenting virket. Blitsen ville ikke samarbeide med meg, sååe. Men det ble i alle fall noen fine bilder da. Kan hende jeg legger de ut her, om jeg får lov av modellen så klart. Hi hi. Vi blogges

Etiketter: ,

2 Kommentarer:

Anonymous Esther sa ...

awww thank you so much for your visit and comment :) im very happy with it :) i love your pictures too! they are lovely! do come to my blog again when your free :) and follow me if you want? :D hugsss! XXXX ♥

http://theglamorousmess.blogspot.com/

13. desember 2010 kl. 22:48  
Anonymous Linn Kleppa sa ...

Veldig fine bilder og av de to midterste bildene likte jeg det i svart/hvitt best. :) Blir spennende å se studiobildene visst du legger dem ut. :)

Du er forresten én av finalistene i fotokonkurransen min!

Sv. Tusen takk for kommentar på bloggen min. ;)

14. desember 2010 kl. 15:01  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden