lørdag 15. januar 2011

Lovesick Melody

Sånn dere! Nå har jegendelig  fått ordnet med denne eh, "nye" bloggen. Alle postene og kommentarene fra forrige blogg finnes også her. Designet er litt forandret da. Men noe som ikke følger med, er bloglovin-følgerne. Dessverre. Ikke at jeg hadde tusen følgere heller, ha ha. Vel, grunnen til at jeg byttet bloggadresse var fordi jeg rett og slett ikke likte det forrige. Jeg tenkte: så kjedelig å ha fornavnet og tre bokstaver av etternavnet som bloggadresse.. Vet ike hvor jeg fikk denne bloggadressen fra. Den bare poppet inn på en måte. Men jeg liker det. Lovesick Melody ♥ Blir på en måte en ny start, selv om alt fra forrige blogg følger meg med, TihiFollow Patricia// Lovesick MelodyFollow Patricia// Lovesick MelodyFollow Patricia// Lovesick MelodyFollow Patricia// Lovesick MelodyFollow Patricia// Lovesick MelodyFollow Patricia// Lovesick MelodyFollow Patricia// Lovesick MelodyFollow Patricia// Lovesick MelodyFollow Patricia// Lovesick MelodyFollow Patricia// Lovesick Melody
DSC_0145
Kjenner jeg gleder meg vilt til å reise tilbake hit igjen. Til Bornholm! For ikke å snakke om Lanzarote! Ikke at jeg har vært der før, men gleder meg skikkelig til det óg! Det er tross alt bare trettifire dager igjen til vinterferien! Trettifire dager til flyet går fra Gardermoen og mot Spaina! Hi hi. Okei da. 34 dager er kanskje litt lenge.. Litt over én måned! Jeg vil ikke at det skal være så lenge. Kunne vi ikke bare hoppet frem i tid, og landet på den 18. Februar?! Det hadde vært kjekt tenker jeg. Ha ha, som om det går liksom.. Men det hadde vært fint da. Vel, får vel bare kjempe meg gjennom de harde skoledagene som er igjen før ferie. Vel, vi blogges! 
Har forresten registrert meg på blogglisten.net. Gjør det du også, ved å klikke på banneret: B L O G G L I S T E N . N E T

Etiketter: ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden