tirsdag 14. desember 2010

Bilder fra studio ++

Studio

Hvilket er best?
Studio
Nice med refleksjoner i macen!
Halloen! Her er studiobildene, eller, noen av dem i alle fall, pluss ett bilde jeg har tatt ute. Det er forresten Iwetta fra PFO klassen som er modell her! Vel, det er tross alt første gang jeg tar bilder i studio. Vi fikk ikke låne "hoved" studioet, men ett litt mindre ett, hvor ikke alt fungerte som det skulle. Fant ikke en sånn ting/ledning til å sette på toppen av kameraet, så endte opp med å ta bilder med blitsen på kameraet, og da fungerte de andre blitsene. Men kamerablitsen laget kjempe mange stygge skygger.  Huff.. Ja ja, Håper dere liker bildene i alle fall! Ha fortsatt en finfin dag, dere, så blogges vi sikkert veldig snart

Etiketter: ,

2 Kommentarer:

Anonymous Kaja sa ...

Så fine bilder av ho :D Moahahahaha. Iwetta er pen og ond! Som ler av deg når du tryner....... Jeg kommer nok aldri til å la deg glemme det.

19. desember 2010 kl. 11:08  
Anonymous Linn Kleppa sa ...

Fine bilder og av de to bildene i midten likte jeg best fargebildet. ;) Kjedelig når ikke alt fungerte som det skulle da, men de to studiobildene i dette innlegget her ble jo bra synes jeg. :)

Sv. Tusen takk for kommentar på bloggen min!

21. desember 2010 kl. 20:50  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden