søndag 16. januar 2011

You found me, you found me

Oh yes I did! Endelig fant jeg deg, din luring. Ha ha, snakker selvfølgelig om den lille dingsen som hører til stativet, som jeg har bablet om i evigheter. Jeg tror ikke jeg skal fortelle dere hvor den hadde gjemt seg. Det blir for flaut. Men jeg har i alle fall funnet den, og det er jo braaa.
_DSC0342
Det eneste som liksom "gjenstår" nå, er det fine objektivet, som enda ikke har kommet frem. Hvorfor skal det ta så lang tiiid? Jeg tror jeg går ned til butikken igjen i morgen for å spørre etter det. blæ.

Og forresten. Byttet bloggnavn igjen jeg. Ehehe. Jeg lover, jeg skal ikke bytte mer nå. Lovesick melody er forresten en superfin sang av Paramore, som jeg elsker! Hi hi. Også det med bloglovin, ehe.. Dere skjønner... : Follow Patricia// Lovesick Melody Follow Patricia// Lovesick Melody Follow Patricia// Lovesick Melody Follow Patricia// Lovesick Melody Follow Patricia// Lovesick Melody

The Fray - You Found Me

Etiketter:

5 Kommentarer:

Anonymous annis sa ...

SV; ja visst är det härligt! :D

16. januar 2011 kl. 18:55  
Anonymous Mette sa ...

Så bra du fant den! :D Kjipt å miste sånne ting.

16. januar 2011 kl. 19:00  
Anonymous martin broren din ;) sa ...

fint at du fant kamera greia di, som lå i kameraveska di.hahahaha :p

16. januar 2011 kl. 19:33  
Anonymous plosiv sa ...

Veldig kult bilde! Og litt godt å vite at jeg ikke er den eneste vimsete som roter bort ting i verden. ;)

16. januar 2011 kl. 19:52  
Anonymous Linn Kleppa sa ...

Kjempe bra at du fant den da. ;) Alltid kjekt når ting kommer til rette igjen! Får håpe du snart får objektivet ditt. ;)

Og bare sånn du vet det: trykket på bloglovin-knappen, hehe. :D

Sv. Tusen takk for kommentar på bloggen min. :)

16. januar 2011 kl. 23:09  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden