fredag 17. desember 2010

I hate being sick! ☹

Endelig ble det fredag! Nå er jeg så klar for helg! Egentlig, så har vel helgen begynt for meg allerede. Jeg ligger tross alt i sengen med hodepine og vondt i magen. Huff. Vil ikke være syk nå. Ja ja. Nå som det er så fint vær ute óg! Har ikke lyst til å sitte inne og ikke gjøre noenting.. Akkurat nå driver jeg og gjør ferdig naturfagartikkelen min, som skal vøre ferdig senest tirsdag neste uke. Jeg må virkelig jobbe vet jeg, ehehe.. Vi blogges Og forresten, så har jeg endret litt på designet. Like it?

Etiketter: ,

2 Kommentarer:

Anonymous Linn Kleppa sa ...

Stilig siluettbilde. Likte det. ;) Dumt å være syk da... God bedring og lykke til med naturfagartikkelen!

Sv. Takker for kommentar på bloggen min. :)

17. desember 2010 kl. 13:24  
Anonymous Anonymous sa ...

Veldig fint bilde og god bedring! =)

17. desember 2010 kl. 16:31  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden