søndag 16. januar 2011

Pink and blue bokeh.

Blue Bokeh

Pink Bokeh
Prøvde meg på litt bokeh bilder istad. Dette ble resultatet. Ikke noe big deal, men jeg synes det var litt fint. Hi hi. I dag har jeg ikke gjort annet enn å ligge på senge, med macen foran meg. I morgen begynner en ny uke, og det er tid for skole igjen. Tviler egentlig litt på at jeg kommer til å klare å stå opp halv seks i morgen. Hi hi. Jeg liker å sove jeg se. Elsker det. Det er så deilig å gå og legge seg når man er skikkelig trøtt. Det er jo også deilig å ligge lenge om morgningen. Det er nok derfor jeg ikke klarer å stå opp. I tillegg er det så klaldt på rommet mitt, brrr. Hi hi. Vel, vi blogges

Etiketter:

1 Kommentarer:

Anonymous Linn Kleppa sa ...

Bokeh er fint. :D

19. januar 2011 kl. 15:59  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden