fredag 17. desember 2010

Litt bokeh.

Ja, det er ikke så mye å gjøre nå. Så jeg tok like godt noen bilder. Hva synes dere om bildet? Jeg hadde så lyst til å være på skolen i dag, åe! Men, over til noe veldig fint; Sjekket oppad istad, og der stod det: Matematikk Terminprøve 1p-y : 6 (!!) Jeg har aldri fått sekser på en terminprøve før! Ble veldig veldig glad da! Dette skal feires altså! Skal lage meg noe skikkelig godt til kvelds i dag. Kanskje taco! Hi hi. Ja ja, vel, vi blogges

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Anonymous Vilde sa ...

Utrolig fint bilde! Gratulerer med 6'er! :D

17. desember 2010 kl. 16:44  
Anonymous Esther sa ...

your photos on your blog are all so beautiful! stunning! and thanks so much for coming by to my blog :) love the comment! it makes me happy :D please come by again anytime!

ps. im now your new follower! :) wanna follow me back? :) XXXX ♥

http://theglamorousmess.blogspot.com/

17. desember 2010 kl. 20:22  
Anonymous Linn Kleppa sa ...

Så fint bokehbilde da. :) Bokeh er finfint! Moro med 6´er på en terminprøve, grattis med den. ;)

Sv. Tusen takk for kommentar på bloggen min og ja, kjenner til den med vinduet... kattene våre og tilbringer tid i vinduskarmen nå som dem ikke liker så godt å være ute. :)

18. desember 2010 kl. 13:56  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden