mandag 17. januar 2011

Bloggpause.

Tror jeg tar en aldri så liten bloggpause jeg. Ha ha, har aldri gjort det før. Blir kanskje litt rart. Men i alle fall, det er litt fordi jeg ikke har tid til å blogge lenger, selvom jeg har lyst, og noen ganger hender det at jeg blogger, på tider jeg ikke burde. Men nå for tiden, har jeg egentlig ikke så veldig mye å blogge om heller, dessverre. 

Ha ha, drev og sjekket med domener på skolen istad, selvom jeg burde ha gjort andre ting.. (ehehe). Jeg må si jeg har litt lyst på et eget domene. Det høres så spennende ut. Å rett og slett eie hele bloggen. Kanskje det skjer i nærmeste fremtid, hvem vet. Men, hvis det skal skje MÅ noen hjelpe meg med det. Hvordan jeg setter opp greiene og alt. Hihi. Noen som vil hjelpe meg? :)

Men i mellomtiden, kos dere, så blogges vi sikkert en gang. Haha, det går sikkert ikke lange stunden før jeg er tilbake igjen:P

Etiketter:

5 Kommentarer:

Anonymous Qendresa sa ...

Tackar! :D

17. januar 2011 kl. 21:42  
Anonymous annis sa ...

SV; tack så mycket! :D

18. januar 2011 kl. 13:18  
Anonymous Linn Kleppa sa ...

Dumt du tar deg bloggpause da. :/ Er ikke så kjempe vanskelig å sette opp en blogg på eget domene. Selv leste jeg en del gjennom slike "tutorials" med hvordan man skulle gjøre det og det gikk fint. Ellers er det jo leverandører som kan legge inn alt for det. Tror én av dem har en webside som heter http://lettpanett.no så den kan du jo sjekke ut om du ikke gidder å stresse med alt det andre selv. ;) Veldig kjekt med eget domene synes jeg i allefall så blir spennende om du skaffer deg blogg på eget domene du også. :)

Sv. Tusen takk for kommentarer på bloggen min. :D

18. januar 2011 kl. 15:21  
Anonymous Mette sa ...

Domene er virkelig KJEMPEFINT! Og selv slet jeg kjempemasse med å sette opp domenet mitt... eh. Satt en hel dag og holdt på å klikke, så til slutt måtte jeg bare få noen andre til å gjøre det for meg! :P

Men eget domene er noe jeg absolutt anbefaler! ;) Jeg kjøpte domenet mitt gjennom one.com og koblet det opp til wordpress.org! :D

// Tusen takk! :) Fuglene er kjempefine! :D Er helt hektet på å lage de, haha.

20. januar 2011 kl. 20:49  
Anonymous Linn Kleppa sa ...

Sv. Tusen takk for kommentar på bloggen min. :)

21. januar 2011 kl. 14:18  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden