fredag 17. desember 2010

Når man er syk..

Det ble visst mye blogging fra meg i dag. Altså, det er ikke mye å gjøre når man er syk. Ikke kan jeg gå på skolen, ikke ut av huset en gang! Men jeg har det bra. Har akkurat sittet her i noen minutter og tenkt over ting. For eksempel hva som har vært negativ og postivt i løpet av dette året her. For det er jo tross alt ikke så alt for lenge til starten på et helt nytt år! Jeg må si jeg gleder meg veldig til et nytt år. Nytt år, nye muligheter, som man sier. Da skal jeg gjøre det skikkelig bra på skolen, og få bra karakterer! Ikke at jeg har fått dårlige karakterer i år, langt i fra! Men jeg kan fortsatt gjøre det enda bedre, tror jeg.
Lånt fra weheartit.com
Positive ting som har skjedd dette året:
+ Hatt ett fantastisk år på musikklinja.
+ Har blitt kjent med nya fine mennesker.
+ Blitt litt flinkere til å ta bilder, synes jeg.
+ Vært på Bornholm, og skal dit neste år igjen, digg!
+ Sommer!! sommer'n 2010 var herlig!
+ Kom inn på medier og kommunikasjon!
+ Media er awesome!
+ Fått litt mer orden på livet..

Lånt fra weheartit.com
Negative ting som har skjedd dette året:
- Dårlige karakterer på musikk..
- Har ikke akkurat blirr tynnere, ehe.
- Slutte på musikklinja, altså se mindre til folka der.
- Har gjort et par tusen dårlige valg..
- Usikkerhet..
- En periode, var alt helt på bånn..

Hva har vært positivt og negativt for dere i år? Looking forward to 2011(!!)? Vi blogges

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Anonymous Linn Kleppa sa ...

Har egentlig ikke tenkt så veldig over det med positive -og negative ting for 2010 jeg... men blir kjekt med et nytt år som alltid. :) Fine lister med positive og negative ting for dette året du har skrevet i allefall. ;)

Sv. Tusen takk for kommentar på bloggen min. :D

17. desember 2010 kl. 21:10  
Anonymous ida sa ...

sv; tna, tusen takk :D:D

17. desember 2010 kl. 23:15  
Anonymous cathy. sa ...

GORGEOUS photos!

You have such a lovely blog :)

xx

18. desember 2010 kl. 06:57  
Anonymous Veronica sa ...

Tusen takk! Åh, gleder meg masse til jeg får det :D :D

18. desember 2010 kl. 18:34  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden