mandag 24. januar 2011

I morgen skjer det!

Slik ser det ut hjemme for tiden! Skikkelig fint! :D
Hei! Tenkte jeg skulle gi et lite pip fra meg. Har ikke blogget på en hel uke! Og jeg må si jeg savner det litt. Ikke bare litt heller, ehe.. Men uansett.. I morgen får jeg endelig objektivet mitt. Pappa var så snill og ringte til butikken og spurte hvor objektivet ble av, og gjett hva han fikk til svar: Hm, nei, det står jo inne på lageret her det. .. Også ringte de meg ikke! Ikke særlig hyggelig akkurat.. vel, så i morgen, rundt ni, springer jeg bort til japanphoto for å hente det. Wiii! Da får jeg muligens testet det ut når vi skal ta bilder av sjokolade emballasjen vi lager i PFO. Awesome! Også en ting til, regner med at domene og sånne ting er på plass i løpet av denne uken. FÅr bare håper jeg klarer å sette det opp. Hihi. Vi blogges! :)

Etiketter:

2 Kommentarer:

Anonymous Linn Kleppa sa ...

Åh, det blir jo moro. :) Bra at objektivet endelig er kommet da, men dumt du ikke fikk beskjed... Blir spennende når du får deg eget domene og lykke til med å sette det opp. Tror nok du får det til. ;)

25. januar 2011 kl. 11:42  
Anonymous Cathrine E.N sa ...

Du fikk det til slutt :p

27. januar 2011 kl. 00:28  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden