lørdag 18. desember 2010

..Tonight will be the night that I will fall for you..♥

To night will be the night that I will fall for you

Halloen! Huff, jeg er fortsatt litt syk, men var nå frisk nok til å handle inn de siste julegavene. Skal si det var deilig å bli ferdig med det! Akkurat nå ligger jeg bare her på sengen, med macen foran meg, og skriver her. Orker ikke å gjøre noe annet, selvom jeg burde gjøre ferdig medieteori oppgavene, og levere dem. Joda, jeg skal gjøre de ferdig..snart. Jeg og mamma har vært ute og handlet i hele dag! Dro hjemmefra rundt halv ti, og kom hjem i fem-tiden. Og det merker jeg på kroppen, spesielt i føttene mine! Det gjør vondt å gå (!!) Ehe. Men i alle fall. Vi gikk rundt og handlet. Jeg fikk faktisk velge noen av julegavene selv. litt fotoutstyr faktisk! Men det vet jeg ikke da, ehe. Vi var også innom Plantasjen for å finne litt blomster og julepynt. Så da kjøpte jeg meg en ledning med små lys etterhverandre, og en pynteting til blomster. De har jeg brukt på bildet over. Like it?

Nå skal jeg fortelle dere om en veldig fin ting! I stad, var jeg innom denne bloggen, og kom over et program hvor man kan skrive på. OmmWriter, heter det. Programmet har en nydelig bakgrunn, bakgrunnsmusikk og en plass til å skrive hva man vil. Foreløpig, virker det bare på mac, men jeg har jo mac, så det passet jo bra. Så sevfølgelig måtte jeg laste det ned. Jeg virkelig elsker programmet allerede! Kan jo skrive blogginnlegg der, om jeg er tom for ideer, for føler liksom at jeg får litt inspirasjon av programmet, hehe. Så jeg anbefaler virkelig dette programmet. For å laste det ned til mac, klikk her. Det finnes et program til pc, som likner, CreaWriter heter det, og det kan lastes ned her, bare scroll ned til du finner "Download". Vel, vi blogges!

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Anonymous Esther sa ...

awww lovely title and lovely picture :) sorry dont understand the content but im sure its a good post :) xxx <3

http://theglamorousmess.blogspot.com

18. desember 2010 kl. 22:13  
Anonymous Linda Nyrud sa ...

Nydelig bilde :) Og fantastisk fin blogg du har!

19. desember 2010 kl. 11:04  
Anonymous Maiken sa ...

Vakkert!! :)

20. desember 2010 kl. 00:46  
Anonymous Linn Kleppa sa ...

Utrolig fint bilde. :) Har hørt om det programmet du anbefaler... ser ut som et flott program. ;)

Sv. Tusen takk for kommentarer på bloggen min. :D

21. desember 2010 kl. 12:56  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden