onsdag 22. desember 2010

Høstbilder + Nytt design

I miss... Autumn


I miss... Autumn
Noe bilder jeg tok i høst. Hva synes dere?

Halloen! I dag skal jeg ha kjøretime for første gang! Jeg gleder meg skikkelig. I tillegg må jeg kjøpe teoriboken snart også. Eller jeg kan ønske meg den til jul! Hva fikk du til jul da? ..Teoribok... Ehe. Men i alle fall. En ting jeg kom til å tenke på istad. Altså, jeg synes ikke det er så lenge siden jeg begynte på skolen etter sommerferien, også er det allerede juleferie, og bare to dager til julaften! Herregud, hva skjer med verden. Tiden virkelig løper i fra meg. Synes heller ikke det var så altfor lenge siden det ble 2010, også er det bare ti dager til 2011! Og jeg har allerede vært sytten i seksen dager! Hjelp! Ja ja, for vel bruke tiden godt fremover!

Og sånn helt til slutt. Jeg fikset litt på designet i natt jeg. Nå er bildene endelig i 800px, wee! Jeg ble faktisk veldig fornøyd med det. Håper for all del at dere liker det også! Det eneste som liksom mangler nå, er vel en header, men jeg aner virkelig ikke hvordan den skal være. Også ser bloggen sånn okei ut, selv uten header, så jeg vet ikke riktig.. Anyways, vi blogges!

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Anonymous Linn Kleppa sa ...

Vakre høstbilder og flott design du har fikset deg. ;) Ble bra! Kjekt med store bilder da. :)

Sv. Tusen takk for kommentar på bloggen min. ;)

22. desember 2010 kl. 20:53  
Anonymous Mette sa ...

Bloggen din ser kjempefin ut! Det er kjekt med større bilder! :D Bør vel gjøre det selv også.

Bildene var KJEMPEFINE. Jeg elsker fargene, fokuset og ikke minst den finefine bokeh'n!

22. desember 2010 kl. 21:54  
Anonymous Linda Nyrud sa ...

Sv: Tusen takk :)

Kjempeflotte høstbilder!

22. desember 2010 kl. 23:04  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden