søndag 19. desember 2010

What would life be if we had no courage to attempt anything?

Pink FlowersStrawFlowers
I love you
Halloen! Nå sitter jeg her i mørket. All by myself. Og hører på filmmusikk. Det er herlig! I love it! Har laget en liten spilleliste på spotify, med litt filmmusikk og sånt, om noen er interessert, bare klikk her. Ellers har jeg ikke gjort mye fornuftig i dag. Eller, jeg har jo jobbet med naturfagartikkelen, som skal levers senest tirsdag neste uke. Er nesten ferdig da, mangler bare litt. Heldigvis.

Neste uke, blir en veldig hektisk uke, i alle fall for min del. På mandag er det skole (vet ikke hvor lenge). Og senere på kvelden skal jeg og pappa på en konsert i domkirken, som holdes av musikklinja på Greåker, samt orkester og slike ting. Og for ikke å glemme; Didrik Solli-Tangen!! Wuhu, gleder meg skikkelig! Blir koselig å se den gamle klassen min igjen også! På tirsdag er det kanskje skole, vet ikke helt enda. Da skal vi mest sannsynelig til kriken, tror jeg. Klokken 19, samme dag, er det julemiddag med korpset. Jepp, jeg går i korps. Har kanskje ikke nevnt det før, ehe. Men ja, det kommer nok til å bli koselig! På onsdag skal jeg ha min første kjøretime! jeg gleder meg vilt! Da skal pappa være med da. Wee. osv osv. Julaften på fredag, og hytta på søndag frem til nyttårsaften! Og innimellom her må jeg kjøpe en gave til, til broren min. har bare én gave til han, og syntes det kanskje var litt lite. I alle fall, da var det vel bare rett og rimelig at dagen i dag ble en slække-dag, eller hva? Vi blogges!

Etiketter: ,

5 Kommentarer:

Anonymous Vilde sa ...

Så fine bilder, spesielt det nederste! :-)

20. desember 2010 kl. 00:37  
Anonymous Mette sa ...

Åh, så flotte bilder! Kjempefine farger, og veldig fin bokeh. Du er utrolig flink! Addet deg på bloglovin', jeg! :)

20. desember 2010 kl. 10:57  
Anonymous Linn Kleppa sa ...

Utrolig fine billder. :) Helt i orden med dager der man ikke gjør så mye... Hørres ut som du har én travel uke i vente. Du får kose deg. ;)

Sv. Tusen, tusen takk for kommentarer på bloggen min!

20. desember 2010 kl. 13:23  
Anonymous Linda Nyrud sa ...

Nyyydelige :))

20. desember 2010 kl. 22:09  
Anonymous Esther sa ...

thanks for dropping by dear! thats very sweet of you! :) im now your follower :D yay!! wanna follow me back? :D xxx

http://theglamorousmess.blogspot.com

21. desember 2010 kl. 22:38  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden