torsdag 23. desember 2010

Merry Christmas!

Halloen! Nå er det ikke lenge til Julaften(!!) Bare noen minutter!! Hi hi Kjenner jeg gleder meg veldig nå. I morgen blir det nok mye stress. Først til kriken og spille der. Deretter dra hjem og ordne ferdig maten og spise. Og deretter; gaver. Ho ho. Håper virkelig jeg får noe jeg ønsker meg. Ender nesten alltid opp med å få de tingene som står nederst på ønskelisten. Ehe. Det blir visst bare oss fire i familien alene i år. Det skulle egentlig ha kommet flere, men av en eller annen grunn, så passet det ikke sånn, dessverre. Så ja.. Men jeg vedder på at vi får det like koselig, selvom vi bare er fire. Hi hi. Og sånn helt til slutt: slenger med noen bilder jeg. Håper dere liker dem! God jul dere, og kos dere masse i kveld, så blogges vi

Christmas is here

Lights

Etiketter: ,

2 Kommentarer:

Anonymous Linn Kleppa sa ...

Veldig fine bilder. :) Blir nok koselig selv om dere "bare" er fire stykker. Du får ha God Jul. :D

Sv. Tusen takk for kommentar på bloggen min! :)

24. desember 2010 kl. 00:14  
Anonymous Kristine sa ...

Fine bilder! God jul! :)

24. desember 2010 kl. 17:06  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden