lørdag 25. desember 2010

Første juledag allerede!

Halloen! Håper dere har hatt det fint i dag, eller, i går blir det vel. Og at dere fikk det dere ønsket dere, eller i alle fall noe av det da. Jeg fikk en del fine ting, men mest penger egentlig. Så nå har jeg penger både til objektiv og et par kjøretimer til! Wee! Fikk endelig stativ til kameraet, og en fjernutløser! Men fikk ikke brukt den, siden den manglet batterier. Jaja. Ellers fikk jeg en dvd, sko, klær og sånne ting. Jeg ble i alle fall veldig veldig fornøyd!


Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Anonymous Linn Kleppa sa ...

Så bra du ble fornøyd med det du fikk da og kamerastativ og fjernutløser er jo veldig, veldig kjekt å ha. :) Ellers kan jeg nok tenke meg det var kjekt med litt penger sånn du kan kjøpe deg ett objektiv til og penger til noen kjøretimer til. ;) Fikk masse kjekt jeg også!

26. desember 2010 kl. 14:48  
Anonymous Mette sa ...

Gratulerer med stativ og fjernutløser! :D Det kommer godt med. :)

26. desember 2010 kl. 21:53  
Anonymous Synne sa ...

Bra du hadde en fin julaften :)

sv; tusen takk for kommentaren, håper du får ei fin jul videre :)

27. desember 2010 kl. 11:41  
Anonymous Cathrine E.N sa ...

Blir spennende å se hvilket objektiv du ender opp med :)

29. desember 2010 kl. 18:43  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden